ny blogg.


igen.
men detta blir en seriösare blogg, och jag lovar att uppdatera så ofta jag orkar. haha, jag lär nog uppdatera ganska ofta eftersom det är så mycket som har hänt.
jag ska försöka bli en lite mer uppdaterande bloggare. haha.
men välkommen till min blogg.
lär inte få mycket kommenterar men jag bryr mig inte.
jag gjorde denna bloggen för att få ut allt jag har inom mig. denna bloggen kommer vara lite som min dagbok.
jag kanske låter töntig, men fuck you. :)

jag tänker precis skriva vad som helst, vad jag vill och du ska inte bry dig. lalalala !
visst är jag cool na no da ? :)

detta är bara mitt första inlägg, en liten start.
jag vill även säga att jag älskar er.
ni VET vilka ni är. alla utom en ...
men en dag så lovar jag att jag ska berätta allt.
men den dagen är inte idag, så den dagen den sorgen !


blev sjuk när jag kom tillbaka hit till sverige också ... great. -.-
men har fått reda på lite saker när jag vart bortrest så nu är det dags att börja bli nyttigare !
grönsaker fram och byebye candy. ): ibland kan jag väl få lite, hehe ... men ska nog börja gymnastik också ! haha visst det kanske låter töööntigt, men vänta bara när jag kan få båda fötterna bakom huvudet. ;)

favorit låten från resan ... saknar allt så galet mycket att det inte är sant.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0