fuck you du som läser fuck you.

" fuck you mama fuck you ! "
- rapp-rapp.

Killen är stört skön. buuhu saknar den tre årige lille banditen ...
han sa alltid fuck you till alla , alla utom mig. Han VÄGRADE att säga fuck you till mig.:) jag är speciell. äntligen. han tyckte jag var för cool, så det var han,jag och intenn som gick runt och fuckade alla ...
haha, men ska tillbaka i December eller Januari igen och då blir det tjottanhejsan !
intenn (min tvilling,min kusin :) har lärt honom dessa underbara ord, vi lärde även honom ett annat ord vi inte ska ta upp på denna barntilllåtna bloggen ... teehe. Vi fick såklart skäll av hans mamma aka. min kusin aka. intenns syster.
fuck you rapp-rapp fuck you ! aaahaha
gi mingaw kuh nimo oy, pero mo balik man ko, wait sa nako ha? og igna ate taleth from me "fuck you ate taleth fuck you". cge bye lang, <3

du förstod nog inte det sista ... BRA ! du är mitt jobb avklarat. :) höhhö.
nej seriöst nu var jag dum na no da ! D:



haha ,rapp-rapps favorit. ;)
men nu ska jag inte blogga mer idag.
tomorrow, tomorrow my dear.
i will be blogging, and you will be rolling your eyes cause you're jealous i look like p-diddy. 8)

det var allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0