Tears are words the heart can't express.

ingen bild just nu, min dator har mer damp än vanligt.
men iaf, ska bara blogga lite fort.
har varit sjuk i typ 4 och en halv dag nu. inte kul alls.
har varit små sjuk ända sen jag kom tillbaka till sverige. så fuck you sverige fuck you !
men är på bättrings väg. (hoppas jag...)
imon ska jag iaf ut och galoppa med annas häst hannah. :}
lawl, vi har friluftsdag så moi,anna,emilia and liza shall rida... hööhh.
kallt ? NEJDÅ. -.-
men men, får vänja mig har en känsla av att det kommer vara såhär ett bra tag ...
JAG VILL ÅKA TILLBAKA TILL MITT HEMLAND.
till cebu där man kan gå runt i shorts och linne. D:
till pasil, den lilla "staden" eller "byn" jag bor i där alla känner mig och jag får rabatt på gottiga saker. D:
halo-halo, ice choco ... i miss it so much. :|
och självklart mina kusiner !
jag ska lägga in lite bilder här från filippinerna sen när jag är på min kära laptop ... kanske blir senare eller en annan dag hur som helst så är detta mitt inlägg för idag !
MJAAA JAG FRYSER HÄCKEN AV MIG JUST NU BTW.
mja mjaa mjaa vad kallt det är. ):
aja , goodbye.




Kommentarer
Postat av: Anonym

japp, helt värdelöst att vara hemma bland oss andra. vi suger

2010-02-02 @ 20:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0