idag. x)

höhh, nu kommer det faktiskt ett riktigt blogginlägg !
idag har vi spelat vollyboll ... det var rätt kul, utom det att bollen var hård och nu är min arm aj aj. ):
jag VAR väldigt bra på att surva, fråga emilia men jag tappade väl mina skills när jag var iväg i filippinerna ...
so sad so sad.
men vi kom iaf tre i vollyboll km vilket var okej ändå. :)
men nu sitter jag här med en nyttig grön fluffig avocado milkshake. stella är nyttig nu, måste äta nyttigare nu så det inte blir värre. annars slutat det illa. D: MEN STELLA ÄR EN CHAMPION. hon klarar sig fint fint. ^.^
aja, när vi kom hem så följa liza med mig hem, och vi gick hem tsm med emilia bengtsson.
emilia bengtsson ska dö nästa gång jag ser henne. mouhahaha. >:D
men nu vill jag bara visa hur jävligt go humor jag och emilia har !
Tre vampyrer sitter på den enas slott och spelar kort.
Helt plötsligt reser den ena sig och flyger ut genom fönstret.
10 minuter senare kommer han tillbaka, alldeles blodig i ansiktet.
"Vad har du gjort?" Frågar den ena.
"Ser du slottet där borta?"
den andra nickar. 
"Där fanns en söt jungfru som jag tömde på blod."
De andra två nickar och de fortsätter spela kort.
Efter ett tag reser sig den adra och flyger ut genom fönstret.
10 minuter senare kommer han tillbaka, även han alldeles blodig i ansiktet.
"Vad gjorde du?" frågar den tredje
"Ser du gården där borta?"
den tredje nickar
"Där fanns en ung junfru som jag tömde på blod."
De andra två nickar och de fortsätter åter med sitt kortspel.
Plötsligt reser den tredje sig och flyger ut genom fönstret
15 minuter senare kommer han tillbaka. Alldeles blodig i ansiktet.
"Vad har du gjort?" frågar den första.
"Ser du sten muren därborta?"
De andra två nickar
"Det gjorde inte jag!"


HAHAHAHAHAAHAH ! så jävla kul. >.<
och btw citat från idag;
"PUCKO I EN PÅSE!" -dansar stella dansen-
ohhyeh. (:
och här kommer även min sjuka humor med om DAGNY SOM FANN SIN FOT. (L)

Kommentarer
Postat av: Emilia

du vet.. vi kom fyra. :(

våran humor är fasiken bäst.. men ingen slår mås-skämtet. :D

du är kär i Dagny.

2010-02-09 @ 19:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0