freday. (:

vart i skolan sen , sen blev jag aggresiv mot daddi för att han inte svarade i telefon så jag gick till mamma och hämtade nycklar. sen när jag kom hem och skulle låsa upp dörren så var det öppet och daddi var hemma. -.-
men men jag gjorde iordning mig lite (lol) och sen körde pappa mig till ica så hämtade vi upp emilia och anna också för jag skulle vara med dom och vi skulle köpa tårt grejer.
vi köpte tårt grejer och EN PAJ. MIN paj. kan ni fatta? jag åt en paj ...
höhhö. ^.^
men vi gjorde en egen liten tårtbit var och min blev skit god. :'d
sen åkte vi in till kba för vi skulle kolla på bio.
Valentines day.
det var en ganska bra film. :D
baha.
imon blir det tjejerna ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0